[Czuwaj] propozycja zmian w Prawie Harcerskim na dziś

Rafał Klepacz czwartak w gmail.com
Sob, 2 Kwi 2016, 22:38:59 CEST

A tak na marginesie i już nie primaaprilisowo...

Gdzie jestesmy z dyskusją o PiPH?

Były jakiś zespół, nudny 60 stronicowy raport, zbiórki regionalne... I co
teraz?

Tak z ciekawości pytam...

Seascout