[Czuwaj] Ewidencja

Karol karol.gro w gmail.com
Wto, 5 Kwi 2016, 17:49:30 CEST

Jeszcze rok temu dostępny był pełen numer ewidencyjny - trzeba jednak
szukać nie przez opcję "Szukaj", a listę transferową. Zresztą początek jest
do przewidzenia, bo zależy bodajże od hufca. A mając numer ewidencyjny,
imię i nazwisko moglibyśmy w Twojej propozycji odczytać pesel i tak.

Problem tak naprawdę leży gdzie indziej:

*> Na kursach często chcą PESEL i numer Ewidencyjny*
No właśnie ten PESEL wtedy jest zupełnie niepotrzebny. Wewnątrz organizacji
numer ewidencyjny powinien wystarczyć i ewidencja nie powinna udostępniać
PESELu przez opcję *Szukaj*. Na numer ewidencyjny nikt nie weźmie
chwilówki.

A komu zwrócić na to uwagę? Pewnie ABI GK, ale z tego co wiem, to cały czas
trwają dyskusje nad stworzeniem systemu ewidencji od nowa, więc dużych
zmian w obecnej bym się nie spodziewał.

Karol Grodzicki

wt., 5.04.2016 o 00:43 użytkownik Przemek Bartecki <ciemniak w gmail.com>