[Czuwaj] lewa reka, było: Harcerz=Skaut

g00rek g00rek w wp.pl
Pon, 6 Gru 2004, 21:25:46 CET

Dnia 6 grudnia 2004, Dominik Jan Domin wystukał(a) na klawiaturze co następuje:

DJD> o Zwyczaju pozdrawiania się "Czuwaj" ostatnio przypomniał sam Naczelny. Moi
DJD> młodzi też przez zapomnienie mówią czasem prosze pana, ale to przez
DJD> nieuwagę. Poprawiaja sie (sami lub zakrzyczani przez kolegę).

No właśnie. Samo CZUWAJ bardzo powszechne nie będzie. Na przykłąd nie
wyobrażam sobie mówienia CZUWAJ np takiemu s00hemu czy innej osobie -
harcerzowi którego spotykam o tak, na ulicy. Jest to jakoś...
sztuczne. Na pewno nie zastąpi mi "cześć", czy "siemka". Ale lewą rękę
podaję, bo to fajne :) I może spokojnie zastąpić podawanie prawej. I
coraz bardziej się przyjmuje :D

---
hm. Michal 'g00rek' Gorecki, H.R.
Szczep 84 WDHiGZ "Knieja"