[Czuwaj] lewa reka , było: Harcerz=Skaut

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Wto, 7 Gru 2004, 08:09:47 CET

On Pn Grudnia 6 2004, 21:25, g00rek napisał(a):

> No właśnie. Samo CZUWAJ bardzo powszechne nie będzie. Na przykłąd nie
> wyobrażam sobie mówienia CZUWAJ np takiemu s00hemu czy innej osobie -
> harcerzowi którego spotykam o tak, na ulicy. Jest to jakoś...
> sztuczne. Na pewno nie zastąpi mi "cześć", czy "siemka". Ale lewą rękę
> podaję, bo to fajne :) I może spokojnie zastąpić podawanie prawej. I
> coraz bardziej się przyjmuje :D

Równie dobrze pozdrawianie Czuwaj moze byc oznaka dobrej znajmosci naszej
kulutry harcerskiej i zwyklym pozdrowiniem po ktorym kazdy wie ze ma
doczynienia z harcerzem. Po trzecie uczy i podtrzymuje jak dla mnie dobra
tradycje.
A to ze jest jakos nie tak jak dla mnie wynika i zawsze wynikalo z
jakiegos wsydzenia sie, to jest jak z noszeniem munduru. Juz chyba wiele
razy by wlakowany temat tego czy mniej czy bardziej sie unifikowac z
"ludem". Ja uwazam ze to co dobre i sprawdzone powino sie kultywowac.

I po ostatnie :) z tym siema to dobrze wiemy jak bylo, druh Owsiak tak
dlugo nam mowil to w telewizji ze teraz wszyscy to znaja i jedno znacznie
kojażą, znalazlo sie to na jezykach i w głowach ludzi jak nasze Czuwaj!.
Kto bardziej sie nie przejmuje i lasnuje to haslo - opowiedz prosta...

--
Pozdrawiam i Czuwaj!

pwd. Przemysław "Chaber" Chabros HO
Drużynowy