Odp: [Czuwaj] Reaktywacja - raz jeszcze

13 RDH "Gacki" gacki w poczta.onet.pl
Pon, 13 Gru 2004, 07:44:44 CET

Zapomniałem jeszcze napisać pewną rzecz, która rzuciła mi się w oczy w
czasie dyskusji. Ty sprawdzając swoimi "termometrami" stawiasz pewne bariery
minimum (uważam, że bardzo potrzebne). Natomiast spojrzena na PH jako na
drogowskazy pokazuje pewne maksimum, do którego dążymy. Trudno więc się
dogadać, bo wiele osób pisze o czym innym, mimo, że na ten sam temat.
PS. Przypadkiem G00rku udało Ci się wyróżnić jednak 10PPH, bo tylko jego
rozbiłeś na dwa termometry. Czyżby "wredne" działanie podświadomości ;-)?