[Czuwaj] Reaktywacja

rafran w tlen.pl rafran w tlen.pl
Pon, 13 Gru 2004, 14:40:21 CET

----- Original Message -----
From: "13 RDH "Gacki"" <gacki w poczta.onet.pl>
To: "g00rek" <g00rek w wp.pl>; "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
<czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, December 13, 2004 7:30 AM
Subject: Odp: [Czuwaj] Reaktywacja

> Starałem się uważnie śledzić całą dyskusję "lewa ręka czy 10 PPH" i
> momentami zastanawiałem się, czy dyskutujący są w tym samym ruchu co ja? Z
> różnych względów, nie tylko ze względu na stosunek do 10 PPH. Jestem
> abstynentem, ale mam świadomość, że każdy ma swój nałóg, z którym musi
> walczyć. Niekoniecznie musi to być nałóg tytoniowy czy alkoholowy. Nie
> uważam, że 10 PPH jest najważniejszy. Jedynie, że jest najłatwiej
> sprawdzalny, bo nie tylko we własnym sumieniu, ale również w opinii
> innych.
> [...]
Podpisuje sie wszystkimi czterema kopytami :)))

Raf Raniowski - Viking
12.SWKK "UŁANI" im. 12 Pułku Ułanów Podolskich

In principio erat Verbum, et Verbum erat apud Deum, et Deus erat Verbum.
Hoc erat in principio apud Deum.
Omnia per ipsum facta sunt, et sine ipso factum est nihil, quod factum est;
in ipso vita erat, et vita erat lux hominum,
et lux in tenebris lucet, et tenebrae eam non comprehenderunt.

EVANGELIUM SECUNDUM IOANNEM (1, 1-5)