RE: [Czuwaj] Tradycyjne wartości ??

seascout seascout w go2.pl
Śro, 15 Gru 2004, 00:25:35 CET

Olek napisal:.

>_Pozostanmy_, proponuje, przy takim podziale:
>Tradycyjne - istniejace od dawna
>Nowoczesne - wchodzace do uzycia
>
>I je dzielny na atrakcyjne, wazne, inspirujace, potrzebne, niepotrzebne,
>szkodliwe, zgodne z ideą i metoda harcerska, niezgodne itp. itd.

Przykro mi Olku, ale nie mogę się zgodzić na taki podzial. To jak dlugo
jakaś wartość istnieje naprawdę nie ma znaczenia.
Znaczenie ma jej adekwatność do dzisiejszych czasów. Miłość jest wartością
istniejącą od zarania, a wciąż nowoczesną... Zupełnie nie ma znaczenia jak
dlugo istnieje ta wartość.

A ZHP wartości reprezentuje te adekwatne do dzisiejszych czasów - więc
nowoczesne!

Seascout