Re: [Czuwaj] Tradycyjne wartości ??

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 15 Gru 2004, 00:35:22 CET

From: "seascout" <seascout w go2.pl>

>Przykro mi Olku, ale nie mogę się zgodzić na taki podzial. To jak dlugo
>jakaś wartość istnieje naprawdę nie ma znaczenia.

tzn.?

>Znaczenie ma jej adekwatność do dzisiejszych czasów. Miłość jest wartością
>istniejącą od zarania, a wciąż nowoczesną... Zupełnie nie ma znaczenia jak
>dlugo istnieje ta wartość.

Na co nie ma znaczenia? Nie rozumiem..
Milosc jest nadal wartoscia wazna, inspiujaca, niezbedna.. nieprawdaz?

>A ZHP wartości reprezentuje te adekwatne do dzisiejszych czasów -
>więc nowoczesne!

Rafale..
Przy takim podziale przemycasz poglad, ze to, co nowoczesne jest dobre, a to
co tradycyjne - zle.
I dlatego ja nie moge sie na taki podzial zgodzic - gdyz takie praktyki
przyczyniają sie to do destrukcji jezyka!!!
Uwierz mi, ze tak jest prosze, prosze, prosze!*

Jeszcze jakis argument?

Powiedz, czy haslo:
"Nowoczesny program, tradycyjne wartosci", znaczy:

1. Nowatorski, aktualny program, wykorzystujacy nowoczesne osiagniecia
techniki program, nedzne wartosci?
Czy moze
2. Nowatorski, aktualny, wykorzystujacy nowoczesne osiagniecia techniki
program i stare, uznane, ale caly czas wazne i inspirujace wartosci?

Wydaje mi sie, ze to drugie.

pozdrawiam
olek

* Jak mi nie uwierzysz, to wysle Ci na priva wielki plik mp3, w ktorym
bedzie poruszony problem destrukcji jezyka.