[Czuwaj] Reaktywacja

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 15 Gru 2004, 13:31:35 CET

From: "marcin" <maycin w pf.pl>

> miałem szczęście uczyć się w szkole, w której nie musiałem powtarzać, że
> poezja Słowackiego mnie zachwyca bo "Słowacki poetą wielkim był" tylko
> uczono mnie mieć własne zdanie.

Wlasne zdanie to rzecz cenna.
Ale wyrabianie sobie wlasnego zdania na podstawie wlasnego zdania, to
rzecz.. nierozsadna.

> jeśli ktoś chce być autorytetem, a nie potrafi wprost powiedzieć "ten
zapis
> jest nieprzemyślany, tak na prawdę powinno tam być coś innego" to
> autorytetem w tej dziedzinie nie będzie.

:-)

bez komentarza...

> dla mnie harcerstwo to system wychowawczy, którego celem jest
przygotowanie
> młodych ludzi do dobrego funkcjonowania w społeczeństwie i z tego punktu
> widzenia oceniam używane w harcerstwie narzędzia. i do tego mam prawo z
> racji stażu w organizacji oraz wykształcenia oraz zawody jaki wykonuję i w
> którym stale się doskonalę.

Prosze "dla mnie harcerstwo"
Ty tak uwazasz, wiec tak jest.
I Twoje zdanie jest rownowazne zdaniu kazdego innego czlowieka - bez wzgledu
na jego przygotowanie intelektualne, doswiadczenie, przezycia.

Liberalny sposob myslenia jest atrakcyjny, ale postawa, ktora prezentujesz,
to jest juz jego wypaczenie. Wypaczenie niezbyt wyrafinowane.
I na pewno nie jest to postawa, ktorej chce uczyc harcerstwo.

pozdrawiam
olek