[Czuwaj] Kursy druzynowych - koedukacyjne i monoplciowe

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 17 Gru 2004, 02:40:15 CET

From: "Rafal Bednarczyk" <amfarm w aster.pl>

>oczywiscie - inaczej nie mialoby to przeciez sensu

Nie wiem, czy Rafał powiedzial to swiadomie, czy to z rozpedu, ale nie
sadze, zeby takie oczywiste bylo to, ze prowadzacy zajecia musza byc tej
samej plci.
Byc moze jest to zalozenie kursu Rafala, ale nie widze bezsensu, gdy jakies
zajecia poprowadzi kobieta.

Natomiast jezeli chodzi o kadrę - to rzeczywiscie. "Zgodnosc plciowa" kadry
i kursantow wydaje sie oczywista.

>[monoplciowo] jest
>zdecydowanie latwiej - koedukacja wymaga wiecej
>finezji, bardziej wyczulonej kadry obu plci - mysle,
>ze my po prostu jestemy na to za kiepscy:-)

Hmm... mowiles, zeby nie zaczynać burzy?
Ale po tych slowach tak korci, ze az trudno sie powstrzymać... *
:-)

pozdrawiam
olek

ps. chociaz - oczywiscie - formalnie zgadzam sie z tak postawioną sprawą :-)