[Czuwaj] Kursy druzynowych - koedukacyjne i monoplciowe

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Pią, 17 Gru 2004, 10:26:57 CET

Witam wszystkich,

Michal 'g00rek' Gorecki byl uprzejmy
odpisac na moj list tak:
> No właśnie. I choć jestem w stanie zrozumieć rozdzielnopłciowość w
> drużynach (przekonano mnie do takiego rozwiązania po wielu dysputach
> (choć znam też jego wady))
o, to dobrze! Czyli jest jeszcze dla Ciebie nadzieja:-))))

> to taki kurs mnie PRZERAŻA.
a mozesz to jakos rozwinac dlaczego Cie przeraza skoro
zaakceptowales juz istnienie druzyn to przeciez istnieje
rowniez szansa, ze kursy tak beda wygladac - to naturalna
konsekwencja faktu istnienia druzyn

> Kobiety mnie twardych zajęć na zewnątrz, więcej finezji i
> obrzedowości. To straszne. Jako produkt harcerstwa
> widze przedwojenny wzorzec męski i damski nijak
> nie przystający do dzisiaj :/
a mozesz napisac jaki to ten wzorzec i skad czerpiesz
wiedze na ten temat, ze z takim przekonaniem twierdzisz,
ze dzisiaj ten wzorzec bedzie straszny?

> I tego własnie boję się przy rozdzielnopłciowości.
> (Smyrwo - o to mi właśnie chodziło w dyskusji na forum hufca)
no Smyrwa pewnie wie, ale ja tez chcialbym i byc moze
jeszcze ktos na liscie skoro juz byles uprzejmy napisac to
na liste CZUWAJ

pozdrawiam wszystkich
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk