[Czuwaj] Kursy druzynowych - koedukacyjne i monoplciowe

Paweł Rozdżestwieński konikhdj w hot.pl
Pią, 17 Gru 2004, 10:46:33 CET

"Rafal Bednarczyk" <amfarm w aster.pl> napisał(a):
> Witam wszystkich,
> odpisac na moj list tak:
> o, to dobrze! Czyli jest jeszcze dla Ciebie nadzieja:-))))"

Obserwuję sobie te dyskusję i czytając posty Rafała Bednarczyka zastanawiam
się czy mam prawo zabierać moją koedukacyjną parę dzieci na wakację, bo
mogę mieć trudności z prawidłowa organizacją dla nich zajęć. Sam wywodzę
się z drużyny męskiej, ale jak czytam te talibańskie zaklęcia o
konieczności płciowego dzielenia kursów ludzi w wieku wędrowniczym i
starszym to zastanawiam się o co tu chodzi? Myślę, że o źle rozumianą
tradycję i daleko posunięty płciowy faszyzm - charakterystyczny niestety
dla niezbyt dowartościowanych ludzi. Jakie to szczęście, że moge sobie na
to patrzeć z boku.