[Czuwaj] Kursy druzynowych - koedukacyjne i monoplciowe

Adam Kubiaczyk adam.kubiaczyk w wp.pl
Pią, 17 Gru 2004, 19:13:58 CET

agnieszka_ok wrote:

>Taaa... dziewczynom wyczyn jest obcy... Ciąghle nie rozumiem też, czym są stricte męskie rozmowy ...

>Taaa damska braterskość  czyli siostrzaność to już nie to...

Myślę, że nie do końca się rozumiemy. Nie zaprzeczam temu co mówisz. Z
tych powodów co napisałaś wyżej, równolegle odbywa się kurs żeński...

Pozdrawiam

Adam Kubiaczyk ćw
307 WDH-y "Brzask"
Hufiec Warszawa Mokotów