[Czuwaj] Kursy druzynowych - koedukacyjne i monoplciowe

g00rek g00rek w wp.pl
Pią, 17 Gru 2004, 22:22:28 CET

Chciałbym zadać jedno konkretne pytanie a propos drużyn mono.

Otóż przy rozmyślaniu o takowych modelu w szczepie przyszła nam do
głowy jedna myśl.

Nie będe ściemniał - obecne pokolenie drużynowych ma o wiele większe
problemy z ilością ludzi w drużynie niż miało to miejsce jeszcze kilka
lat temu kiedy ja prowadziłem drużynę. Nie mówię o wszystkich, ale
często drużyny łączą się, aby pojechać na obóz i mieć te minimalne 15
osób, aby utworzyć podobóz (dla mnie poniżej 24 w podobozie to już
kiszka się zaczyna).

Pomyśleliśmy więc, że gdyby podzielić takie drużyny  jeszcze na pół...
to mogiła.

JAk jest na Mokotowie w takim razie z liczebnością drużyn? Czy wogóle
jest taki problem? A może to tylko nasz praski problem...?

Nie wspomnę już że do dwóch drużyn potrzebne są dwa "zestawy kadrowe"
a o to czasami też ciężko...

pozdrawiam i czekam na odpowiedź

---
hm. Michal 'g00rek' Gorecki, H.R.
Szczep 84 WDHiGZ "Knieja"
Hufiec Warszawa Praga Północ

"Nie ma sensu stać w miejscu. Trzeba wybrać - postęp,
albo stanie w miescu. Idźmy naprzód - z uśmiechem na ustach!"
Robert Baden-Powell "Aids to Scoutmastership"