[Czuwaj] Kursy druzynowych - koedukacyjne i monoplciowe

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Sob, 18 Gru 2004, 01:35:39 CET

>bardzo Cie przepraszam Marcinie, ale tutaj tym
>stwierdzeniem to sie zagalopowales chyba?
>Na jakiej podstawie twierdzisz, ze kurs koedukacyjny
>to kurs normalny? Gdzie w dokumentach ZHP jest >napisane, ze kurs
>druzynowych ma byc koedukacyjny?

To że coś jest normalne tylko za wschodnią granicą oznacza lepsze (zawsze
swoją drogą mnie to dziwiło).
Słowo normalne wynika zapewne stąd, że przeważająca większość kursów należy
właśnie do kursów koedukacyjnych. Co też być może czymś jest spowodowane,
ale nie są to żadne uregulowania :-)

Nie twierdze też, że kurs mono jest gorszy lub lepszy. Po prostu tego nie
wiem.
I pisząc do Ciebie pytanie w sprawie miejsca dla jednej z wędrowniczek z
mojego szczepu na kursie doskonale wiedziałem, że macie kurs rodzielony tym
razem.
Co chyba świadczy, że nie jestem ich wrogiem z założenia. Szkoda, że tylko
na jednymz nich są miejsca i akurat nie jest to kurs żeński - miałbym
informacje z pierwszej ręki :-)

pozdrawiam
Marcin Skocz