[Czuwaj] Kursy druzynowych - koedukacyjne i monoplciowe

g00rek g00rek w wp.pl
Sob, 18 Gru 2004, 10:05:26 CET

Dnia 18 grudnia 2004, Jolanta Kreczmańska wystukał(a) na klawiaturze co następuje:

JK> Choć mnie się zawsze marzyło silne, męskie harcerstwo  z silnymi i ciekawymi
JK> osobowościami instruktorkimi na czele. Nie pląsające po babsku i nie
JK> zdominowane przez dziewczyny. Przynajmniej do poziomu hufca.

NO ta wypowiedź i wypowiedź Olka (prywatnie sobie pogadaliśmy)
przekonała mnie że nie chodzi o męskie twarde harcerstwo ze słabą
obrzędowością i żeńskie "przeobrzędowane" harcerstwo z brakiem
twardych gier.

Bo to przerażało mnie najbardziej jako faceta - fanatyka bogatej
obrzędowości. Okazałoby się może wtedy, że jesteśmy z s00hym (który ma
podobne zdanie) kobietami :D

A jeśli miałbym mieć jakąś wizję tych kursów które soą
rozdzielnopłciowe to pewnie właśnie bym to zamienił ;)))

Nie bez kozery - pamiętam, że najbardziej u mnie w drużynie gry
terenowe lubiły dziewczyny, a panowie byli fanatykami robienia
bransoletek indiańskich ;)

---
hm. Michal 'g00rek' Gorecki, H.R.
Szczep 84 WDHiGZ "Knieja"
Hufiec Warszawa Praga Północ

"Nie ma sensu stać w miejscu. Trzeba wybrać - postęp,
albo stanie w miescu. Idźmy naprzód - z uśmiechem na ustach!"
Robert Baden-Powell "Aids to Scoutmastership"