[Czuwaj] Kursy druzynowych - koedukacyjne i monoplciowe

Sob, 18 Gru 2004, 11:32:08 CET

Dnia piątek, 17 grudnia 2004 18:47, Marcin Skocz napisał:

> Być może się mylę, ale role mężczyzny i kobiety w społeczeństwie nie są
> wartościami. Podobnie sprawa indywidualnego odbioru zmian - tak naprawdę
> indywidualny odbiór nie podparty argumentacją opartą na faktach nie jest
> chyba sensowny w dyskusji.

Mnie się wydaje, że przyjmowanie przez kobiet roli matki jak najbardziej jest
wartością z prozaicznej przyczyny: "mężczyźnie nie rodzą dzieci". Będąc jak
najbardziej za emancypacją i równością płci jestem jednak świadom, że ta
równość jest raczej sloganem, bo kobiety i mężczyżni różnią się przyrodzonymi
cechami i funkcjami bilogicznymi. Całkowite odrzucenie przez kobiety roli
matki byłoby zgubne dla ludzkiej cywilizacji. Dla mnie, więc taka rola jest
wartością, którą należy chronić.

--
czuwaj !
parasol