RE: [Czuwaj] Agitacja czy żart

wrzos wrzosek1 w tlen.pl
Sob, 18 Gru 2004, 12:30:19 CET

A ja chciałbym trochę z innej beczki bo jestem ciekawy Waszego zdania w tym
temacie.

Jakiś czas temu w gazecie z ogłoszeniami typu: kupię gruz, sprzedam nagrobek
lub drzewo na opał znalazłem ogłoszenie takiej treści:

CHCESZ być zuchem, harcerzem- to fajna sprawa, wycieczki latem. Obozy,
ogniska, oferujemy mundurki po cenie promocyjnej, dla pierwszych 15 osób
mundurki grais... i tu następowały namiary kto i co.

Przeczytawszy szczerze się roześmiałem bynajmniej nie z pomysłu, choć gazeta
mało szczęśliwie dobrana a z treści (ale to może moje osobiste odczucia)
Potem przyszła chwila zastanowienia się i pytanie czy my może obserwujemy
schyłek takich uczuć jak choćby braterskość a jesteśmy naprawdę świadkami
masowej konsumpcji czyli wszeobecne gratisy. W głowie powstało pytanie czy
my już nie mamy nic innego do zaoferowania poza innym "ubraniem"????
Pytanie proste i prosta na nie jest odpowiedź, której sam sobie mogę
udzielić, ale zastanowiło mnie to, że istnieje miasto w którym jest potrzeba
właśnie tego typu ogłoszeń, może u Was też tak jest co o tym myślicie?
Dodam tylko że to jest duże miasto (nazwę podam na życzenie) :)
Pozdrawiam serdecznie

Marcin Niemczyk - wrzos