[Czuwaj] gender problem - bylo:Kursy druzynowych - koedukacyjne i monoplciowe

seascout seascout w go2.pl
Pon, 20 Gru 2004, 15:46:25 CET

Użytkownik określający się jako Rafał Bednarczyk był łaskawy wpisać co
następuje :)

:tylko, ze problem polega na tym, ze chcialbym przypomniec,
:ze dyskutujemy pod tematem powyzej, ktory wzial sie z tego,
:ze wyznawcy koedukacji zaatakowali niekoedukacyjny kurs
:drużynowych, a właściwie dwa kursy.

Ależ Rafale - nie było mnie w weekend w domu, ale po powrocie przeczytałem
uważnie dyskusję o koedukacyjnych bądź niekoedukacyjnych kursach drużynowych
i nie zauważyłem, żeby ktoś na tej liście zaatakowal kursy odrębne płciowo.

Padło kilka pytań na ten temat (w tym Ani Blaszczyk i moje), na które Ty
zareagowałeś bardzo nerwowo podejrzewając nas o napaść na hufiec Mokotow. A
ja na przykład pisałem z czystej ciekawości...

Używając terminologii wojskowej zostało raczej zaatakowane uzasadnienie
wprowadzenia dwóch kursów, ale nie sam fakt ich przeprowadzania.

I chyba od dłuższego czasu nie dyskutuje się już o samych kursach, (do czego
Ty uparcie nawiązujesz, jakby już tego nie zauważając) a raczej o
problematyce płci w wychowaniu i raczej o tym, co w języku polskim nazywa
się problematyką płci a po angielsku po prostu gender.

Swoją drogą jest to bardzo ciekawy temat, bo role płciowe zmieniają się
bardzo dynamicznie i trudno określić, w jakim kierunku podążą...

Pozdrawiam

Seascout