[Czuwaj] inny problem - gender problem - bylo:Kursy druzynowych - koedukacyjneimonoplciowe

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 20 Gru 2004, 16:44:11 CET

From: "Rafal Bednarczyk" <amfarm w aster.pl>

>no akurat ten post o ktorym piszesz napisal Olek Senk,
>ale zdecydowanie sie z nim zgadzam w tej kwestii.

O, przepraszam!
Ostatnio nerwowo zareagowalem na... inny list. I kilka ladnych dni
wczesniej.

A ile ja pamietam, to jedyny list, w ktorym pisalem cos o stosunku do hufca
Mokotów, to bylo _zdziwienie_, ze z jednej strony zarzuca sie nam zamkniecie
w sobie i lekceważenie reszty Związku, a z drugiej - gdy wychodzimy z
wlasnymi propozycjami na zewnatrz - mocno i raczej bezpardonowo sie je
zjeżdża.
Zdziwienie to bylo wyrazone pol-serio, pol-gorzko. Ale w zdnym przypadku
nerwowo i nie o ataku na hufiec Mokotów pisałem.

Prosze o sprostowanie :-P

pozdrawiam
olek