[Czuwaj] (brak tematu)

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Wto, 23 Lis 2004, 13:48:40 CET

On Wt Listopada 23 2004, 9:33, Michal Gorecki napisał(a):
> [...]

O własnie ja się podpisuję pod tym. Bo dlaczego nie - bo będzie jakiś
monopol? Ja myśle że odrębne organizacje zawsze będa - pytanie na ile one
są odrębne i po co powstały i po co istnieją a przy ZHR i SH - jak wiele
mamy wspólnego ? Zresztą na forum ofjaclnym ZHR jak i ZHP harcerze
dyskutują jak, dlaczego i czy warto się połączyć a przeciętny harcerz(ich
jest najwięcej) nier rozumie dlaczego są dwie organizacje -> i często
stawia jedną wyżej (czyt. stawia za lepszą) niż drugą.
--
Pozdrawiam i Czuwaj!

pwd. Przemysław "Chaber" Chabros HO
Drużynowy