Re: [Czuwaj] Re: idee i kształcenie

Aleksander Senk senk w post.pl
Sob, 27 Lis 2004, 00:54:01 CET

From: "Michal Gorecki" <g00rek w wp.pl>

> I dla mnie taką obroną przed błędami jest wykuwanie dobrych rozwiązań i
> ustalanie ich w związku. Lub całej palety rozwiązań. A nie wolna
> amerykanka.

Mam wrazenie, ze zasadniczy watek calego listu mozna skomentowac krotko:
Moim zdaniem związek powinien wykuwac dobre _minima_, powinien tworzyc wiele
_propozycji_.

Moim zdaniem jestesmy zbyt duzą i zbyt roznorodną organizacją, by pomysly,
które przechodza jako ustalone zasady dla wszystkich, mogły odgrywac
pozytywną rolę.
Już dawno sie zgodzilismy, ze dla wszystkich, znaczy - dla nikogo.

Ale ponieważ nie odniosłeś sie w swoim liscie do jednej z najważniejszych
tez, a przy okazji niejednokrotnie stwierdziles ze "chyba zgadzamy sie,
ze..." w miejscach, w ktorych wcale sie nie zgadzamy (przynajmniej ja, nie
wiem, jak Darek), przeto pozwolę odpowiedziec sobie dluzej. Ale to juz nie
dzisiaj. :-)

Dobrej nocy!
olek