[Czuwaj] Re: idee i kształcenie

Michal Gorecki g00rek w wp.pl
Sob, 27 Lis 2004, 09:10:44 CET

W liście z sob, 27-11-2004, godz. 00:54, Aleksander Senk pisze:

> Ale ponieważ nie odniosłeś sie w swoim liscie do jednej z najważniejszych
> tez, a przy okazji niejednokrotnie stwierdziles ze "chyba zgadzamy sie,
> ze..." w miejscach, w ktorych wcale sie nie zgadzamy (przynajmniej ja, nie
> wiem, jak Darek), przeto pozwolę odpowiedziec sobie dluzej. Ale to juz nie
> dzisiaj. :-)

O kurczę. To jeśli nie zgadzasz się z tym co jest dla mnie podstawą a co
opisałem w poprzednim liście to na prawdę chyba nie masz w sobie za
grosz podejścia systemowego. Czyli nasze wizję są już na starcie
zupełnie inne... Czy na pewno w dalszym ciągu widzisz nas jako ponad 100
tysięczną organizację? JEDNA?

No cóż. Czekam na twój list...