Re: [Czuwaj] Re: idee i kształcenie

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 29 Lis 2004, 01:25:33 CET

From: "Michal Gorecki" <g00rek w wp.pl>

> O kurczę. To jeśli nie zgadzasz się z tym co jest dla mnie podstawą a co
> opisałem w poprzednim liście to na prawdę chyba nie masz w sobie za
> grosz podejścia systemowego.

Słucham?
Czy mam to rozumiec w ten sposób, ze "skoro nie myslisz tak jak ja, nie
myslisz dobrze?"????
:-)

> Czyli nasze wizję są już na starcie zupełnie inne...

Nie pierwszy to raz i nie ostatni, Drogi Michale :-)

> Czy na pewno w dalszym ciągu widzisz nas jako ponad 100
> tysięczną organizację? JEDNA?

Wlasnie jako taką nas widzę.
A jak powiedział Marcin:
"Uważam, że potrzebujemy mniej, ale skutecznych i przestrzeganych zasad. A
wspólna tożsamość powinna rodzić
się z wyznawanych wartości - tego zadekretować się nie da..."
(z akcentem na drugie zdanie)
Ale szczegóły - jutro.

> No cóż. Czekam na twój list...

Jutro, bo zasypiam... Zgoda?
:-)

pozdrawiam
olek

Ps.  Wysłałem list 28.11 o godz. 0.32 a doszedl 28.11 o godz. 23.00... Chyba
wtedy cos sie odblokowalo, bo kilka listów doszło prawie na raz...