Re: [Czuwaj] Re: idee i kształcenie

Aleksander Senk senk w post.pl
Nie, 28 Lis 2004, 00:32:37 CET

From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>

> Ale ponieważ nie odniosłeś sie w swoim liscie do jednej z najważniejszych
> tez, a przy okazji niejednokrotnie stwierdziles ze "chyba zgadzamy sie,
> ze..." w miejscach, w ktorych wcale sie nie zgadzamy (przynajmniej ja, nie
> wiem, jak Darek), przeto pozwolę odpowiedziec sobie dluzej. Ale to juz nie
> dzisiaj. :-)

I tak a propos dyskusji - zaczalem wlasnie czytac artykul w Tygodniku;
http://tygodnik.onet.pl/1547,1204437,1,dzial.html

Zaczyna sie fajnie i zapowiada na ciekawą socjologiczna analize.
A pewne procesy i zjawiska mozna obserwowac takze i u nas, w ZHP...
(niektorymi fragmentami mozna wrecz odpowiadac na Twoj list, Michale :-)

pozdrawiam
olek