[Czuwaj] Zmiana druzynowego DW

Pon, 4 Kwi 2005, 20:34:31 CEST

Dnia poniedziałek, 4 kwietnia 2005 20:22, Anna Błaszczak napisał:

> Dodam tylko, że ja również uważam, że kandydat popierany przez drużynę to
> lepszy kandydat, ale to nie wystarczy.
> W mojej ocenie, to wielka rola drużynowego, żeby tak wychować swoich
> następców (np. zmobilizować ich do uczestnictwa w kursie drużynowych), by w
> dniu przekazania drużyny, nie wystąpiły podobne problemy.

Ale co to znaczy przygotować? Kadencja drużynowego w mojej drużynietrwa rok, w
ciągu ostatniego roku w mojej chorągwi nie było warsztatów przygotowujących
do funkcji drużynowego wędrowniczego.

Jeżeli drużynowy ma przygotowywać swojego następcę, to poważnie podważa zasadę
wybieralności drużynowego przez drużynę. Drużynowy w istocie steruje
możliwościami wyboru oddziałując na tych, których widzi jako swoich
następców, a co jeżeli ogół drużyny widzi innego kandydata?

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)