Re: [Czuwaj] Piąta Biała Służba... Moje spojrzenie

Marcin Królikowski zastepowy w gazeta.pl
Pon, 11 Kwi 2005, 17:25:33 CEST

Uderz w stół, a nożyce się odezwą...

Kto się kłóci, dąsa, bo ja się zgubiłem...

Bardzo się cieszę, że był tam g00rek ze swoją ekipą. Ktoś nas reprezentował
nie tylko poprzez machanie flagą. Bardzo się cieszę, że phm Dominik Jan
Domin z
Torunia miał swoją służbę w swoim mieście, że był tam potrzebny. Bardzo się
cieszę, że w moim mieście harcerze z drużyny, do której ja należę jak i z
innych jednostek godnie żegnali papieża. Bardzo się cieszę, że ja wraz z
reprezentacją mojego hufca byłem w Watykanie. Bardzo się cieszę, że
pożegnałem go w swoim, jak i innych imieniu. Naprawdę bardzo się cieszę, że
wszyscy inni, którzy nie byli tam gdzie ja z g00rkiem, starali się być tam
gdzie mogli.

Naprawdę bardzo się cieszę...

--
Aby sprzedać, aby kupić, aby nie tracić czasu!
Teraz łatwo i szybko zamówisz ogłoszenie do Gazety Wyborczej.