[Czuwaj] Dołek ( było: Benedykt XVI)

Śro, 20 Kwi 2005, 20:15:12 CEST

Dnia środa, 20 kwietnia 2005 17:02, Sławek P. napisał:

> Wróciłeś mi ufność w poziom tej dyskusji, którą utraciłem po postach
> Marcina Skocza oraz wydobyłeś mnie z głębokiego doła, w którego te posty
> mnie wpędziły.

Druhu harcmistrzu, szefie kształcenia Chorągwi Stołeczej !

Niepokoję się o Twoją równowagę psychiczną podobnie jak harcmistrz Michał
Górecki. Jakże niewiele trzeba, aby wprowadzić Cię w stan depresyjny i to jak
sam piszesz głęboki.

Mnie się wydaje, że wypowiedzi Marcina Skocza mieszczą się spokojnie w
uniwersum dyskursu, dopuszczalnego w demokratycznym kraju, na w zasadzie
niemoderowanej liście przeznaczonej dla harcerzy. Można isę nie zgadzać,
można jak Jerzy Łukaszewicz wyrażać własne zdanie.

Natomiast jeżeli taka wypowiedź powoduje u Ciebie zachwianie równowagi
psychicznej, to rzeczywiście pomyśl czy śledzić tę listę. Pjawiają się tu
także (ku ubolewaniu wszystkich) wypowiedzi nie tylko nie mieszczące się we
wspomnianym uniwersum, ale nawet obelżywe :|

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznościom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)