Re: [Czuwaj] Dołek (było: Benedykt XVI)

Sławek P. aporia w o2.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 00:55:21 CEST

co do mojej równowagi psychicznej - dziękuję za troskę, na pewno jest
szczera, głęboka - i z tej racji budująca oraz prawdziwie wzorowa

a stan (mały/krótki epizod) depresyjny to co innego niż dół - sądzę, że do
przypomnienia o tej różnicy mam niejakie kompetencje. Twierdzę też, że to
duża różnica. Jeśli już uprawiamy erystykę, to choćby na minimalnej wiedzy
opartą, bo tym się ona różni od plecenia bzdur...

a wedle mojego pojmowania - te konkretne się nie mieściły. i co? przecież
też do tego 'uniwersum' należę więc i wyrazić to swoje odczucie mogę...
cóż Marcin - zgodzisz się chyba, że 'ten pan' ma zabarwienie pejoratywne,
szczególnie w takiej sytuacji i w odniesieniu do takiej osoby.
Racją jest natomiast, że wybór i działanie Papieża ma znaczący wpływ również
na tych pozostających poza kościołem rzymskokatolickim - i z tej racji są
oni ze wszech miar upoważnieni do wypowiedzi na jego temat. Tylko - o co tak
naprawdę oryginalnie mi szło - bez chwytów właśnie typu 'ten pan'...
pzdr,
s.p.