[Czuwaj] Praca MGR o harcerstwie

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 12:52:32 CEST

Witajcie,
Wiem, że niektórzy, a może nawet wielu z nas wybierając temat pracy magisterskiej lub innej, kieruje się tym, co lubi najbardziej i pisze o harcerstwie.
Takie prace powstają na wielu kierunkach, socjologicznych, społecznych, pedagogicznych, ale nie tylko.
Ostatnio sama do takiej pracy się zabrałam i trafilam do Biblioteki przy Muzeum Harcerstwa.
Tam natrafiłam na kilka prac magisterskich, niestety wszystkie były bardzo stare. Druhna, która prowadzi bibliotekę powiedziała, że niewiele aktualnych prac do niej spływa. A szkoda.
Prace te, nie są wypożyczane, ale można z nich korzystać na miejscu.
Jeżeli więc chcecie, aby wasza praca przysłużyła się komuś,
prześlijcie ją do biblioteki.
Przydadzą się komuś. Ktoś, kto je dostanie nie będzie musiał po raz kolejny odkrywać ameryki i opisywać harcerskiego systemu wychowawczego, albo zmieniających się w czasie wersji Prawa Harcerskiego.
W końcu wasza praca nie będzie kolejnym woluminem w archiwum.
Moja, gdy ją ukończe zapewne sie tam znajdzie (co obiecałam druhnie w bibliotece).
Pozdrawiam
Anka

Rozliczasz swój PIT? Rozlicz się sercem!
Przeznacz swój podatek na uśmiech i nadzieję potrzebujących dzieci!
Kliknij: http://klik.wp.pl/?adr=www.jedenprocent.wp.pl&sid=351