Re: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na Zjezdzie

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Czw, 21 Kwi 2005, 13:04:18 CEST

Grzegorz napisał(a):

>Na poziome hufca, jeżeli hufiec jest zdrowy, to głos wędrowników i tak
>widać, bo są na zjeżdzie drużynowi i przyboczni drużyn wędrowniczych oraz
>drużynowi i przyboczni drużyn wielpoziomowych, H, HS i Z będący samemu w
>wieku wędrowniczym.

Dodam tylko, że całość jest częścią programu Young Electors o którym
napisze więcej prowadzący go phm. Bartek Myszkowski, gdy wróci z Bolonii.

A ja napiszę, że w Portugalii WSZYSCY wędrownicy mają czynne prawo
wyborcze w wyorach hufcowych wszyscy wędrownicy :)

Tylko tam jest jaśniejsza sytuacja:
16-22 lata wędrownik (rover)
22 lata+ instruktor (po dwuletnim przeszkoleniu :D )