ODP: [Czuwaj] Ruch mlodych dla mlodych - bylo: Wędrownicy na Zjezdzie

Pią, 22 Kwi 2005, 10:28:24 CEST

Mają wpływ. To oni, młodzi, stanowią większość w hufcach. To oni wybierają
"staruchów" na zjazd.

IMHO nikt poniżej 18 lat nie powinien byc instruktorem, i mieć wpływu na
władze ZHP (nie mówię tu o władzach szóstki zuchowej itp.). Brak
odpowiedzialności - więc i brak głosu.

Jak będzie wyglądął Związek - zarządzany prze 18-25 latków? Ciekawe... Może,
ZAMIAST JAŁOWYCH DYSKUSJI, ZROBIĆ EKSPERYMENT? SPĘDZIĆ WĘDROWNIKÓW, NAKAZAĆ
IM PODEJMOWANIE DECYZJI. ZARZADZIĆ CIĄGLE BRAKUJACĄ KASĄ, POSTAWIĆ PROBLEMY,
Z JAKIMI BORYKAJĄ SIĘ CHORĄGWIE I GK ZHP, A O KTÓRYCH MAŁO KTO SŁYSZAŁ - I
TAK PRZEZ KILKA DNI.

:)

Dominik Jan Domin