ODP: [Czuwaj] Nasz wizerunek

Wto, 26 Kwi 2005, 10:15:03 CEST

Dla młodszych "i tyle".

> rzeczywistości. Może
> moralne itp. -
>
> zaraz, zaraz! :-)
> Tradycyjne wartosci, normy moralne... No tak.
> Ale czy aby na pewno dzisiaj sa one najpopularniejsze?
>
> Chodzi mi o sprzeciwianie sie swiatu komercji, narzedziowego
> traktowania kazdej swietosci
> i kazdej idei.

Hm... tego nie było wyraźnie widac w poprzednim mejlu.

Dla starszych - aktywny wypoczynek na ŁONIE PRZYRODY, lubiących wyzwania,
buntujących się rpzeciw papierowym wartościom, McDonaldyzacji i
komercjalizacji wartości, ale nie w nurcie punkowym i marychowym.

> A o konserwatywnym buncie mlodych wiele ostatnio pisze Hanna
> Swida-Ziemba*.

Gdzie??

> A my tymczasem, w harcerstwie, mamy najwiecej glsow, ze
> powinnismy pojsc z nurtem
> liberalnych przemian.. Czyli znowu jestesmy kilka lat za tym,
> co sie dzieje wsrod
> mlodziezy. (a zwlaszcza inteligentnej i wrazliwej mlodziezy).

Pisałeś niedawno o wzięciu przykładu z Kościoła. Liberalne przemiany - dają
upadek, bo ludzie nie potrzebują papki. I nie potrzeba im organizacji bez
wartości, bo komercyjnie firmy zrobią to lepiej. Ale... właśnie bez
wartości.

Dominik Jan Domin