ODP: [Czuwaj] Nasz wizerunek

Wto, 26 Kwi 2005, 10:55:33 CEST

Mysle, że są trzy rzeczy do określenia:

1. oferta na wejście - jako kto się prezentujemy młodziezy - narybkowi? Jako
organziatorzy szkolnych klubów europejskich? Jako military commando?

2. proces wychowawczy - ilu 18 - 20 latków, obecnie, kończy na HR?

2a. proces wychowaczy od strony instruktora - tutaj kryteria
odpowiedzialności, świadomości celów itp - niejako na wejście.

3, bedące konsekwencją 1 i 2 - kryteria na wyjście.

Zacząć oczywiście od początku i końca NARAZ, nie tracąc celu (3) z oczu.

A na razie: mamy rozmemłane 2, szczątkowe wizje 2a, brak 3 i 1.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin