[Czuwaj] Pracownicy etatowi ZHP

Bartek Szumski szumyk w poczta.onet.pl
Wto, 6 Gru 2005, 16:40:16 CET

From: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>
> I ktoś jeszcze się dziwi że kadencyjność jest problemem związku ?
>
> Tak. Ja uważam. Zwłaszcza, że kadencyjność do ilości pracowników etatowych
> nijak się ma. ZHP zatrudnia szfów biur, obsługę baz itp. Ww liczba nie
> odnosi sie wyłącznie do komendantów hufców jak tu próbuje druh sugerować.
> Ta liczba nie odpowiada w przeliczeniu nawet 1 etatowi na hufiec.
>
> Dziś dla prawidłowego prowadzenia hufca, spowodowania by był on na co
> dzień
> dostępny dla harcerzy, rodziców itp. Funkcjonowanie bez choćby stażysty
> czy
> [...]

Ależ Sławku, ty po prostu nie chcesz zrozumieć - ja nie mam nic przeciwko w
ogóle etatom w ZHP, tylko przeciwko etatowi w ZHP jako sposobowi na życie,
co więcej kadra etatowa wykorzystuje etat do zwiększania swojej pozycji. Ja
jestem za ETATAMI i to dobrze opłacanymi, a nie jak jest teraz - tylko
jednocześnie wybór - albo praca społeczna i mandat wyboru - albo praca
etatowa i wtedy niestety "tylko" bierne prawo wyborcze. Niech se zjazdy
oceniają etatowych komendantów i niech ich wybierają nawet po 10 RAZY tylko
niech o tym decydują tylko i wyłącznie społecznicy :)

Szumyk czyli

hm. Bartek Szumski HR
szumyk w poczta.onet.pl
Szczep "Błękitne Berety"