[Czuwaj] Pracownicy etatowi ZHP

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 6 Gru 2005, 17:16:16 CET

> Ależ Sławku, ty po prostu nie chcesz zrozumieć - ja nie mam nic przeciwko
> ogóle etatom w ZHP, tylko przeciwko etatowi w ZHP jako sposobowi na życie,
> co więcej kadra etatowa wykorzystuje etat do zwiększania swojej pozycji.

A mi to wogóle nie przeszkadza. Jeśli gość poświęcił siebie czy zycie
rodzinne dla ZHP i jego hufiec nadal chce go widzieć na funkcji KH to po
prostu robimy mu krzywdę i spuszczamy po latach oddanej służby. Sami wiecie
jak wygląda praca w ZHP 8 godzin pracy i drugie tyle służby plus weekendy.

I na argument, że gośc nic nie umie poza byciem KH odpowiadam - potrafi
duuuużo więcej niż przeciętniak na rynku pracy. Tylko jak "pójdzie do
roboty" to już na służbę może nie starczyć czasu.

I może to Ty druhu nie rozumiesz, że przepisem ogólnym uderzającym w 300 KH
ktoś chce załatwić swoją patologie, której w skali kraju jest ile? 20? 30?
Czy zastanawiałeś się kiedyś co z resztą? Czy po CAŁYM ŻYCIU w harcerstwie
nie mamy wobec nich żadnych zobowiazań?
SW