[Czuwaj] granice instruktora cd

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 7 Gru 2005, 16:49:31 CET

Anna Michalina Nowakowska napisał(a):

> napiszę wyraźniej, bez wstawek i historyjek,
> nie podoba mi się, gdy ktoś okresla autorytarnie,
> na podstawie jednego wymiaru działalnosci,
> kto jest  a kto nie jest instruktorem.
> i którą jego częścią.

A popatrz - Marek Jedynak niedawno dazyl do tego (skutecznie?) by w
statucie znalazl sie zapis, ze osoba po wyroku sadowym nie moze byc
instruktorem...

Czyzby to nie bylo ocenianie po jednym wymiarze dzialalnosci?

Oczywiscie nie wdaje sie tu w dyskusje czy Dominik nie przesadza ze
swoimi opiniami. Rowniez oczywiste wydaje mi sie, ze nie sa to sprawy
(wyrok sadu i brak wychowawnia nastepcy) rownozedne.

Jednak Twoje stwierdzenie zabrzmialo rownie autorytarnie co stwierdzenia
Dominika.
A przy okazji chcialem Ci pokazac, ze nie mozna twierdzic, ze na
podstawie jednego wymiaru dzialalnosci nie mozna ocenic kogos jako
osoby, ktora nie powinna byc instruktorem.

pozdrawiam
olek