[Czuwaj] granice instruktora cd

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Śro, 7 Gru 2005, 16:51:26 CET

Dnia 7-12-2005 o godz. 16:38 Dominik Jan Domin napisał(a):
> Skoro nie podoba Ci się to, to masz do wyboru:
> - pogodzić się z tym
> - zrezygnować z czytania moich postów
> - podjąć skuteczne działania na rzecz usuniecia mnie z listy [czuwaj]
> względnie skierowanie sprawy do np. właściwego Sądu Harcerskiego
> (podpowiem:
> pisz do SH Chorągwi Kujawsko-Pomorskiej) lub mojej dh. komendant hufca z
> wnioskiem o ukaranie.

Dominik, proszę....
pozwól, że dopiszę swoje rozwiązanie.
Otóż, gdy któryś ze znanych mi instruktorów,
robi coś, co wydaje mi się dziwne lub niewłaściwe,
to mu o tym mówię. A nóż pomyśli sobie chłopak,
że jego zachowanie może kogoś urazić, albo został źle zrouzmiany,
i zmieni swoje zachowanie (pośredniość, pozytywność).
Może nie wiedział, że to źle czy nie przemyślał tego:)
tak raczej dobrze myślę o otaczających mnie instruktorach,
nie zakladam ich złośliwości i innych przywar.
Gdy nie zrozumiem do końca czyjejś intencji  w wyopwiedzi,
zakładam, że była pozytywna.

moze odpisz na priv.
pozdrawiam
Anka

Artur Andrus Live - łódzka.
Artur Andrus w wersjach dla kobiet i mężczyzn
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fandrus.html&sid=601