[Czuwaj] Konkurs - powiedzmy sobie szczerze...

Magdalena Potapowicz magdalena.potapowicz w brpd.gov.pl
Pon, 14 Lut 2005, 09:58:31 CET

Powiedzmy sobie szczerze, jeśli chcesz Grzesiu decyzję i wybór 2 członków
komisji uzasadniać moimi reakcjami i pytaniami na kartkach (z jednego z nich
swoją drogą skorzystałeś osobiście) - to ja pytam, czy to byli dojrzali
członkowie Komisji - właściwie dobrani na taki konkurs? Czy oni się
sugerowali: nadesłanymi wczesniej materiałami, prezentacjami kandydatów, czy
tez moimi reakcjami? To trochę absurdalne...
A jakbym zemdlała z wrażenia i rozpaczy to, czy wówczas wybrano by Olę?....

I powiem tak Grzesiu - byłam kiedyś na Twoim Kursie harcmistrzowskim i
zaczyna mnie "osłabiać" coraz bardziej twój trenerski sposób oceny ludzkich
reakcji (brzydzę się tym całym NLP!): w ogóle nie rozumiem czemu sobie
rościsz do tego prawo, żeby oceniać reakcje innych ludzi na forum? Mnie
kilka twoich reakcji, jako Przewodniczącego też się nie podobało, ale nie
będę tu o tym pisać....
Każdy odbiera czyjeś reakcje, jak chce, ale żeby to miało decydować o
wyborze innej osoby tj. nie tej, która reagowała na Szefa Kształcenia
Chorągwi? - nie próbuj zrzucić odpowiedzialności za przebieg tego konkursu
na mnie - to Ty byłeś Przewodniczącym komisji konkursowej i mogłeś mnie
nawet wyprosić z sali kominkowej, jeśli, aż tak bardzo przeszkadzałam w
konkursie i rzetelnej ocenie kandydatów... Mogłeś też upomnieć członka
komisji (nawet odebrać mu prawo głosu), który na 15 minut wyszedł z
prezentacji Oli, a potem decydował o wyborze szefa kształcenia naszej
Chorągwi...

Ciekawa jestem, jak Ty zagłosowałeś skoro o wiele lepsza jest twoim zdaniem
(tak wynika z Twojego postu) koncepcja kształcenia hm. Sławkam Postka? Czy
możesz odpowiedzieć na to pytanie szczerze na tym forum?

Pozdrawiam, hm. Magdalena Potapowicz.