[Czuwaj] Konkurs - powiedzmy sobie szczerze...

mistrz44 mistrz44 w poczta.onet.pl
Wto, 15 Lut 2005, 12:34:01 CET

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Całek" <g.c w onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
<czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, February 14, 2005 9:14 AM
Subject: [Czuwaj] Konkurs - powiedzmy sobie
szczerze...

dotyczyły listu Magdy.
> Przepraszam Magdo, że tak to zabrzmiało.
>
> Jak rozumiem, Pawłowi chodziło o m44. Swoją
drogą oczekiwałbym od m44
> przeprosin, bo emocje emocjami, ale klasę
(zwłaszcza w gronie
> harmicstrzów) trzeba trzymać!

Zapewne masz rację, zwracam honor wysoce urażonym
członkom
komisji.
I zapewne z wrodzonej wredności pozwolę sobie
zwrócić uwagę
na podstawowe kryterium doboru kadry funkcyjnej
merytorycznej
jakim okazało się najważniejsze na świecie
kryterium w postaci
własnego odczucia.
Poza tym, skoro to własne odczucie jest wciąż
zasadniczym
kryterium - pozwolę sobie trwać przy swoich
odczuciach powstałych na podstawie analizy danych
M44