[Czuwaj] Konkurs - powiedzmy sobie szczerze...

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Pon, 14 Lut 2005, 11:15:40 CET

| Powiedzmy sobie szczerze, jeśli chcesz Grzesiu decyzję i wybór 2
członków
| komisji uzasadniać moimi reakcjami i pytaniami na kartkach (z jednego z
nich
| swoją drogą skorzystałeś osobiście) - to ja pytam, czy to byli dojrzali
| członkowie Komisji - właściwie dobrani na taki konkurs? Czy oni się
| sugerowali: nadesłanymi wczesniej materiałami, prezentacjami kandydatów,
czy
| tez moimi reakcjami? To trochę absurdalne...

Nie wypoada mi odpowiedzieć na te pytania...

| A jakbym zemdlała z wrażenia i rozpaczy to, czy wówczas wybrano by
Olę?....

Nie wiem, ale pewnie to zwiększyłoby jej szanse...

| I powiem tak Grzesiu - byłam kiedyś na Twoim Kursie harcmistrzowskim i
| zaczyna mnie "osłabiać" coraz bardziej twój trenerski sposób oceny
ludzkich
| reakcji (brzydzę się tym całym NLP!): w ogóle nie rozumiem czemu sobie
| rościsz do tego prawo, żeby oceniać reakcje innych ludzi na forum? Mnie
| kilka twoich reakcji, jako Przewodniczącego też się nie podobało, ale
nie
| będę tu o tym pisać....

Magdo!
Czemu roszczę sobie prawo? Hmmm... Prawdę mówiąc to Ty zaczęłaś oceniając
komisję, zachowania jej członków, oceniając Sławka (spójrz na pierwszy
swój post). Myślę, że tak jak inne osoby wyrażam na tym forum swoje
poglądy. Jeśli kogoś to uraziło, to bardzo przepraszam!
Nie wiem, co Cię "osłabiło" w mojej ocenie? Gdybyś nie poprzestała na
ogólnikach, to myślę, że moglibyśmy prowadzić ciekawą dla kształceniowców
dysputę...

> [...]
| wyborze innej osoby tj. nie tej, która reagowała na Szefa Kształcenia
| Chorągwi? - nie próbuj zrzucić odpowiedzialności za przebieg tego
konkursu
| na mnie - to Ty byłeś Przewodniczącym komisji konkursowej i mogłeś mnie
| nawet wyprosić z sali kominkowej, jeśli, aż tak bardzo przeszkadzałam w
| konkursie i rzetelnej ocenie kandydatów... Mogłeś też upomnieć członka
| komisji (nawet odebrać mu prawo głosu), który na 15 minut wyszedł z
| prezentacji Oli, a potem decydował o wyborze szefa kształcenia naszej

Mogłem zareagować, ale uznałem, że wyproszenie Ciebie, byłoby niewłaściwe
dla atmosfery i że byłoby mniej godne niż Twoje zachowanie. To mój wybór,
który oczywiście może się komuś nie podobać.

Myślę, że clou leży w Twoim zdaniu: "Każdy odbiera czyjeś reakcje, jak
chce, ale żeby to miało decydować o wyborze innej osoby tj. nie tej, która
reagowała na Szefa Kształcenia Chorągwi?"
Otóż tak, tak właśnie jest! Mam nadzieję, że jak ochłoniesz troszkę, to
jednak zrozumiesz, że właśnie tak jest. Bo w komisji nie są automaty, ale
ludzie.

| Ciekawa jestem, jak Ty zagłosowałeś skoro o wiele lepsza jest twoim
zdaniem
| (tak wynika z Twojego postu) koncepcja kształcenia hm. Sławkam Postka?
Czy
| możesz odpowiedzieć na to pytanie szczerze na tym forum?

Nie pisz proszę o moim zdaniu, ponieważ wysnuwasz złe wnioski...
A sposób głosowania przeze mnie nie jest tajemnicą, nie wstydzę się tego:
głosowałem nie tak, jak większość komisji.
GC