[Czuwaj] Konkurs - powiedzmy sobie szczerze...

Pon, 14 Lut 2005, 10:25:26 CET

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Całek" <g.c w onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, February 14, 2005 9:14 AM
Subject: [Czuwaj] Konkurs - powiedzmy sobie szczerze...

> [...]
> realiów hufców małomiasteczkowych czy wiejskich. I właściwie nic więcej
> nie miało znaczenia
> Ważne: nie chcę tu wywoływać polemiki, czy tak rzeczywiście z Olą jest,
> mówię tu o odczuciach dwóch członków komisji. A z czyimiś odczuciami chyba
> trudno polemizować...
>
> 2) Jeden członek komisji stwierdził, że Sławek sprawił na nim
> profesjonalne wrażenie i że chciałbym z nim współpracować.
> Ważne: chyba (niezależnie od pracy włożonej w prezentację Oli) ktoś ma
> prawo mieć własne wrażenia i ma prawo ocenić inną prezentację i inną osobę

Pytanie, czy członkowie komisji mieli prawo polegać głównie
(bo tak zrozumiałem) na swoich "odczuciach" i "wrażeniach".

Żeby było jasne to nie chodzi mi tu wyłącznie o tą konkretną komisję.
To pytanie "natury ogólnej".

> To tyle. I powtórzę raz jeszcze: to jest demokracja.
> A postawa typu: jak nie wygrał nasz, to znaczy, że komisja "be", że
> wszystko było ustawione itd. nie jest chyba właściwa dla harmistrzów.
> Sądzę, że wartościowsze jest poznanie i zrozumienie motywów takiej
> decyzji. W czym mam nadzieję pomogłem pokazując motywacje członków
> komisji.
> GC

No z tą demokracją to tak nie do końca.
Bo jesli dobrze zrozumiałem to komisja była
"z mianowania" a nie "z wyboru".