[Czuwaj] Konkurs - powiedzmy sobie szczerze...

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Pon, 14 Lut 2005, 12:52:03 CET

| Ale dlaczego w takim razie podajesz pozamerytoryczne wrazenia i odczucia
| jako uprawomocniony argument?
|
| Trudno sie zgodzić z takim przedstawianiem sprawy.
|
| pozdrawiam
| olek

Olku!
Swoje intencje przedstawiłem: zależało mi na tym, aby pokazać, że
członkowie komisji braki pod uwagę nie tylko to, co dla Oli i jej
współpracowników było ważne. Mój błąd polega na tym, że napisałem o tym za
wcześnie, kiedy jeszcze rządzą emocje...
Ale niezależnie od emocji sądzę, że nie można przekraczać granic dobrego
smaku, nie można okazywać lekceważenia innym instruktorom...

Pozdrawiam serdecznie!
GC

PS: A co do meritum: tego, że Ola zaprezentowała się jako osoba, która nie
rozumie hufców poza Warszawą, a Sławek tak i ma doświadczenia w pracy z
nimi - tego akurat nie śmiałbym nazwać pozamerytorycznym doświadczeniem.
:]