[Czuwaj] Konkurs - powiedzmy sobie szczerze...

mistrz44 mistrz44 w poczta.onet.pl
Wto, 15 Lut 2005, 12:45:35 CET

----- Original Message -----
From: "Grzegorz Całek" <g.c w onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
<czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, February 14, 2005 12:52 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Konkurs - powiedzmy sobie
szczerze...

pozamerytoryczne wrazenia i odczucia

sprawy.

> Olku!
> Swoje intencje przedstawiłem: zależało mi na
tym, aby pokazać, że
> członkowie komisji braki pod uwagę nie tylko to,
co dla Oli i jej
> współpracowników było ważne. Mój błąd polega na
tym, że napisałem o tym za
> wcześnie, kiedy jeszcze rządzą emocje...
> Ale niezależnie od emocji sądzę, że nie można
przekraczać granic dobrego
> smaku, nie można okazywać lekceważenia innym
instruktorom...

> Pozdrawiam serdecznie!
> GC
>
> PS: A co do meritum: tego, że Ola zaprezentowała
się jako osoba, która nie
> rozumie hufców poza Warszawą, a Sławek tak i ma
doświadczenia w pracy z
> nimi - tego akurat nie śmiałbym nazwać
pozamerytorycznym doświadczeniem.
> :]
Ekhm... pozwolę sobie wtrącić, jako bezczelny
jeszcze harcmistrz
że Ola zna dosyć szeroko realia związkowe nie
tylko hufca Centrum, Mokotów czy Ursynów, ale
znacznie większej ilości
hufców, nie tylko chorągwi stołecznej.
I mimo książęcych momentami zapędów potrafiła
doskonale
odnaleźć się w ich specyficznych warunkach.
M44