ODP: [Czuwaj] Konkurs - powiedzmy sobie szczerze...

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 16 Lut 2005, 10:15:21 CET

> ----------
> Od: 	togro[SMTP:togro w togro.pl]
[ciach]

	>Nie wiem, czy lepszy, czy gorszy, ale trzeba
	>dac mu szanse na pokazanie, ze wygral zasluzenie.

Miałem się nie odzywać, ale nie wytrzymałem. Nie wiem jak w innych hufcach
stołecznej, ale Pradze Północ bardzo trudno będzie przekonać się do
człowieka, którego doskonale znają. Na którego dzwięk nazwiska, do tej pory
nasz Komisja Rewizyna dostaje dreszczy. Bohatera sprawy w Sądzie
Choragwianym. (na szczęście był już wtedy w Centrum), któremu nasz komendant
nie napisał pozytywnej opinii do zamknięcia próby harcmistrzowskiej.
Wybaczcie kolokwializm, ale  w cięzkim szoku są nasi instruktorzy.
Niemniej masz racje Tomku. Takie sa reguły demokracji.

--
s00hy