[Czuwaj] Konkurs - powiedzmy sobie szczerze...

togro togro w togro.pl
Śro, 16 Lut 2005, 11:04:23 CET

>Na którego dzwięk nazwiska, do tej pory
>nasz Komisja Rewizyna dostaje dreszczy. Bohatera sprawy w Sądzie
>Choragwianym. (na szczęście był już wtedy w Centrum), któremu nasz
>komendant
>nie napisał pozytywnej opinii do zamknięcia próby harcmistrzowskiej.
>Wybaczcie kolokwializm, ale  w cięzkim szoku są nasi instruktorzy.
>Niemniej masz racje Tomku. Takie sa reguły demokracji.
>s00hy

No to zapytam teraz na forum, bo pytalem juz wczesniej prywatnie:

Czy hm. Slawek Postek zostal kiedykolwiek skazany wyrokiem Sadu Harcerskiego
badz innego?
Nie wiem, wiec pytam. Jesli byl skazany, to za co, a jesli nie, to rozumiem,
ze zostal oczyszczony z zarzutow.

Jesli byl skazany wyrokiem Sadu, to czy czlonkowie komisji o tym wiedzieli i
czy powinni wiedziec.
A jesli zostal oczyszczony z zarzutow, to podnoszenie tej kwestii jest nie
na miejscu.

Sprawy w sadzie mieli: Walesa, Kwasniewski, Kaczynski itp., a pelnili lub
pelnia najwazniejsze funkcje w naszym spoleczenstwie...

Tomek