ODP: [Czuwaj] Konkurs - powiedzmy sobie szczerze...

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 16 Lut 2005, 12:26:42 CET

> ----------
> Od: 	togro[SMTP:togro w togro.pl]
>
	>No to zapytam teraz na forum, bo pytalem juz wczesniej prywatnie:

	>Czy hm. Slawek Postek zostal kiedykolwiek skazany wyrokiem Sadu
Harcerskiego
	>badz innego?
	>Nie wiem, wiec pytam. Jesli byl skazany, to za co, a jesli nie, to
rozumiem,
	>ze zostal oczyszczony z zarzutow.

Nie wiem i nie interesowałem się. Rozmawiałem tylko kiedyś z instruktorem,
który przyjechał na miejsce obozu, który robił Sławek, a którego dopadli
wlaściele sklepów i hurtowni, którym Sławek nie uregulował rachunków. Jak
potoczyła się dalej sprawa w sądzie chorągwianym - myśle Tomku, ze jako
członek komendy Chorągwi masz lepsze możliwości sprawdzenia odemnie.

Z tego co wiem, otrzymałeś Tomku na priv opinię członka naszej Komisji
Rewizyjnej - na temat przebogatej działalności Sławka w naszym Hufcu.
Rozumiem, iż tylko wyrok skazujący byłby dla Ciebie przekonujacy?
(przy okazji dzięki Witku, za głos - w sprawie dreszczy, nie o Tobie,
mówiłem ;-)

I wierz mi, że nie kieruja mną żadne osobiste antypatie. Na całą sprawę
patrze z pewnym smutkiem
Po ludzku nie potrafie pojąć, decyzji komisji która odrzuca osobę, która ma
za sobą zespół (nie zawacham się tego napisać) najlepszych kształceniowców w
Polsce,
wybierając człowieka z nader nikłym poparciem w środowisku kształceniowym.
Przeciwko wyborowi którego był własny opiekun próby harcmistrzowskiej (kto
jak kto - ale znający go bardzo dobrze).
Nie potrafie tego zrozumieć ani ja, ani więkoszość instruktorów mojego
Hufca, z którymi miałem okazje rozmawiać.

No i jeszcze jedno. Jestem przeciwny jakimkolwiek formom protestu. I czy nam
się to podoba, czy nie  konkurs odbył się a Szef Kształcenia został wybrany.

To tak jakby Andrzej Lepper został prezyentem RP. Nie zacząłbym bojkotowac
organów administacji, ale też nie siedziałbym cicho udając, iż wszystko jest
ok. ;-)
Stąd mój głos w dyskusji.
To tyle z mojej strony.

--