[Czuwaj] podziekowania za 1%

togro togro w togro.pl
Pią, 7 Sty 2005, 16:02:17 CET

> Moim zdaniem i tak lepiej bedzie, gdy kazde dziecko w imieniu swojej
> druzyny podziekuje swoim rodzicom. Poza tym jesli rodzic wplaca na rzecz
> druzyny, to przeciez z mysla o tym, ze to idzie posrednio na dziecko. I ja
> bym na takie podziekowane powiedzial: "wy mi tu nie slijcie spamu, tylko
> zajmijcie sie dobrym programem i bla bla bla..." A jak ktos nie ma dziecka
> w druzynie...? Niech wplaci na PAH, Caritas ;).
> Piotr Kołodziejczyk

A u mnie bylo pare osob, ktore wplacily na hufiec, mimo ze nie maja dzieci w
harcerstwie. I co? Mam im powiedziec, ze teraz maja wplacac na PAH?
Wybacz Piotrze, ale nie rozumiem Twojego sposobu rozumowania. Poza tym nie
rozumiem Twojego wyjasnienia, ze zwracanie kasy niewplasciwie wplaconej na
konto jest OK, bo to jest wykorzystanie adresu w celach osobistych. A jak
wplaci na konto firmy, to firma nie moze szukac wplacajacego, bo lamie
ustawe?

Uwazam, ze odpisanie podziekowan nie jest ich przetwarzaniem, bo
przetwarzanie bedzie wtedy, gdy te dane bedziemy gromadzic, a my mozemy po
otrzymaniu wplaty odpisac wplacajacemu, ze bardzo mu dziekujemy. Nawet
odrecznie zaadresowac koperte. Tak na zdrowy rozum rozumuje...

Tomek Grodzki