ODP: [Czuwaj] Praca dla harcerki / instruktorki

Dominik Jan Domin djdomin w poczta.onet.pl
Pią, 7 Sty 2005, 16:07:14 CET

Mistrzu, ale o czym tu dyskutowac? MASZ RACJĘ.

I tyle ode mnie

Dominik Jan Domin

PS. Przepraszam że nie odpowiedziałem wcześniej, ale jak zobaczyłem, że
4zywioły prowadzi polityke dyskryminacji płci i nie dopuszcza no mozliwość
zatrudnienia osoby płci meskiej - to dałem sobie spokój z tym topikiem.