Re: [Czuwaj] Biwaki - pytanie i prośba...

Grupa Ratownictwa Specjalnego zhphgr w poczta.onet.pl
Pon, 17 Sty 2005, 10:07:29 CET

> [goja73] generalnie wszystkie wyjazdy powinny być zatwierdzane

Nie rozumiem tej niechęci zgłaszania biwaków. Czy to taki problem złozyć
(lub przesłać mailem) kartę biwaku, wraz listą ubezpieczonych osób?

Czuwaj.
Ja jakoś widzę subtelna różnicę miedzy "zatwierdzone " a " zgłoszone".
A poza tym jak rozumiem i w pełni akceptuje potrzebę zatwierdzania biwaków i
wyjazdów z dziećmi, to jak mam sobie poradzić z Ta instytucja (
zatwierdzania - zgłaszania ) w przypadku HGR gdzie ludzie to są stare konie
i bardzo często decyzja o wyjeździe na ćwiczenia jest podjęta z dnia na
dzień w zależności od warunków i np. informacji które nam zejdą?
A tak jeszcze to wiem ze w moim starym środowisku byli równi i równiejsi. Od
jednych komendant wymagał zatwierdzeń ( jak ich nie było do był opr. ) a od
drugich nie.
Pozdrawiam Jacek